Hurcibaba

 

Hurcibaba Klub:

 

klubélet, közös programok,
kötődő nevelés, hordozás,
mosható pelenkák, szoptatás,
meg bármi, ami ebbe belefér :)

 

Írj nekünk bátran,
ha kérdésed van:

hurcibaba@gmail.com 

 

Csatlakozz facebook -on is!

 

Figyelmetekbe ajánljuk

Friss kommentek

  • Skrisztina: Kedves Juli! Egy 10-11 kg-os kislánynak melyik csomagot ajánlod? Érdekelne, hogy Pestre rendelhet... (2013.05.12. 22:31) 21. Mosható pelenka kölcsönzés
  • pakeper: @kingus1982: akkor gyorsan gyertek, mert azé aki az első :) (2012.01.02. 15:44) Januári foglalások
  • antalzs: Sziasztok! Szeretném lefoglalni januárra a Gremese MT-t. Jól gondolom ugye, hogy 6 hónapos, 8 és f... (2011.12.10. 17:44) MT - Gremese
  • E.Vica: Köszi, nem tudtam a becenevét :) (2011.12.08. 18:01) Decemberi klub képekben
  • pakeper: @nagyreni: Szia! Grmesét akkor a nevedre foglalom! (2011.11.30. 22:21) Decemberi foglalások

Korábbi bejegyzések

Minden jog fenntartva

Az oldal tartalmát, képeinket felhasználni csak a Hurcibaba Klub írásos engedélyével lehet.

1. generációs Liliputi piros hátihordozó

2010.02.15. 17:32 - Talicska*

Címkék: beszámolók ssc

 

  • - Körülmények: 1 éves 10 kg-os gyermek háti hordozását éppen ízlelgető anyával.
    Beszámoló: nagyon tetszett a csatos háti, mert hasonlított egy hátizsákra, külcsínyre nekem nagyon bejött a túrázos jellege. Sity-suty fel lehetett venni. De és most jönnek a negatívumok, én nem jöttem rá hogyan lehet egyedül felcsatolni és hogyan lehet szépen magunkra simítani a belbeccsel együtt. 
    Ajánlom azoknak kipróbálásra, akik még nem érzik magukat elég erősnek a gyerek hátra dobásához, de már elindultak az úton. Apuka segítsége (gyerek bepakolása a hátiba) nálunk minden eseteben jól jött.

Szerkesztő megjegyzése: azóta a hordozó pántjai állítva lettek, sokkal jobb és egyszerűbb azóta használni!

 

  • - Kisfiam még szerintem kicsi volt hozzá, azért kértem el mégis, mert a férjem megnyilvánulásaiból arra következtettem, hogy soha nem fogja magára tekergetni a kendőt. A Liliputi piros csatost viszont szerette, kisfiunk első kinti hordozva-sétája is ebben vált valóra apukája hasán-mellkasán. Aztán megrendeltük a sajátunkat (bordót) és ez tényleg még jobb, mint az első generációs volt. Már várom, amikor majd hátra lehet tenni a kicsit és nekivágunk a Mecseknek!

 

  •  - Sziasztok! Ma felvarrtuk a pántokat a piros csatoson és így már kisméretűként nekem is kényelmes!!! kb 3 hete próbálgatjuk és imádjuk!!!! elöl, hátul és ma már oldalt is bevetettük és a 11 kilós kislányom sem tűnik benne nehéznek pedig volt, h egy nap 4 órát is rajtam volt benne :) nemsokára rendelek is egyet, mert enélkül nem élet az élet!!!
    köszönet érte!!

 

  • - Hát akkor a pirosputi... nálunk karácsonyozott.

    Eredetileg azt gondoltam, a hosszabb téli sétákon fogjuk használni kabátra csatolva, de bármennyi göncöt adtam PöttömPindire, hideg volt séta végén a lába... (ez mondjuk nem a csatos hibája, de arra nem tudtam használni, amire terveztem).
    Utazáshoz használtuk, hátul hátizsák, elöl Puti. Kevesebb anyag nyomta a vállunk, hátunk, mint a kendövel, kényelmesebb volt. Erre a célra kiváló.

    Otthon is használtuk fözéshez, táncoláshoz... kislányom ugyanúgy élvezte, mint a kendöt, nekem furi, hogy nem ölel körül minket egészen a finom, puha kendö... de pl. tánc közben direkt jó a lazaság, több teret ad a babának.
    Már hegyeztem a billentyüzetet, hogy ebben nem alszik el a kölök, csak ficereg, erre valamelyik délután el is aludt, úgyhogy ezen a teszten is átment a csatos. 

    Technikailag: vékonyak a vállpántok, elfordul rajta a mellkaspánt. A kapucni tépözáras megoldása nem tetszik, az alvó babát zavarhatja a hang.
    Hátra pikk-pakk felvettem segítség nélkül a leányt, kézre áll a csatos, ez tetszik.
    Összességében tetszik, lehet egyszer lesz is csatosunk nem téli túrákhoz.
    Köszönjük, hogy kipróbálhattuk!

  • Nagyon jó volt nekünk arra, hogy eldöntöttük, beruházunk egy csatosra. Valóban nagyszerű hordozó azokra az alkalmakra, amikor nem akarom a kendő/MT szárakat húzni a sárban.
    Érdekes felfedezés volt számomra, hogy háti hordozáskor bőnek éreztem a vállpántokat akkor is, ha teljes szorosságra húztam, elöl viszont teljesen jó volt. Ennek ellenére inkább háton hordoztam benne. Apájának viszont teljesen jó volt mindenhogyan, és a "Kis Piros" segítégével történt meg kisfiúnk első lovaglása is Apán.
    Köszönjük a lehetőséget, nagyon jó szolgálatot tett a csatos, bátran ajánlom másoknak is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hurcibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr761760782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása