Hurcibaba

 

Hurcibaba Klub:

 

klubélet, közös programok,
kötődő nevelés, hordozás,
mosható pelenkák, szoptatás,
meg bármi, ami ebbe belefér :)

 

Írj nekünk bátran,
ha kérdésed van:

hurcibaba@gmail.com 

 

Csatlakozz facebook -on is!

 

Figyelmetekbe ajánljuk

Friss kommentek

  • Skrisztina: Kedves Juli! Egy 10-11 kg-os kislánynak melyik csomagot ajánlod? Érdekelne, hogy Pestre rendelhet... (2013.05.12. 22:31) 21. Mosható pelenka kölcsönzés
  • pakeper: @kingus1982: akkor gyorsan gyertek, mert azé aki az első :) (2012.01.02. 15:44) Januári foglalások
  • antalzs: Sziasztok! Szeretném lefoglalni januárra a Gremese MT-t. Jól gondolom ugye, hogy 6 hónapos, 8 és f... (2011.12.10. 17:44) MT - Gremese
  • E.Vica: Köszi, nem tudtam a becenevét :) (2011.12.08. 18:01) Decemberi klub képekben
  • pakeper: @nagyreni: Szia! Grmesét akkor a nevedre foglalom! (2011.11.30. 22:21) Decemberi foglalások

Korábbi bejegyzések

Minden jog fenntartva

Az oldal tartalmát, képeinket felhasználni csak a Hurcibaba Klub írásos engedélyével lehet.

Babaerszény - Fehér alapon ezüst leveles párnázott

2010.02.15. 19:40 - Talicska*

Címkék: beszámolók erszény

Nagyon szép, visszafogott (már ami a színeit illeti), ezt is mindenhez fel lehetett venni, de ami a lényeg, hogy én nagyon szerettem (mert ez csak rám volt jó, férjemre már nem), szerintem kislányunk is nagyon szerette, mert párszor el is aludt benne. Könnyű feldobni magamra, nem éreztem a súlyt, igaz, hogy mostmár nem is kellett kislányunkat tartani benne (mert már tud magától ülni), mint a karikásban. Ebben sokkal biztonságosabban éreztem magunkat, az anyaga is vastagabb, mint a karikás kendő Lisának, úgy éreztem, ez jobban tartott.
Nekem jó volt tudni, hogy a feneke párnázott, nem tudom, Lucának ez mennyit számított...
Szóval nagyon bevált!

 

- Fehér leveles erszény: Fél éves volt (kicsit több, mint 6 kg) kislányunk, mikor nálunk volt. Nagyon praktikusnak találtam, azokon a napokon, amikor több helyre kellett menni autóval egymás után. Hip-hop bele lehet pattintani a bébit, és nem kell bajlódni a babakocsit felállításával, ülés kiszedésével, vagy attól tartani, hogy koszos lesz a földre érő kendő/MT pántja. Meg ebben legalább nem aludt be 5 perc után. Sőt, csak egyetlen egy hosszabb séta esetén aludt benne. 
Hátrány: szerintem alvásnál nem tartotta elég szorosan, mintha túlságosan behajlott volna a gerince és a feje. De valószínűleg csak széles volt ránk ez a méret. Nekem hosszú távon egyébként nem kényelmes a csípőn hordozás, mert mégis csak az egyik kezem mozgástere beszűkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://hurcibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr161761228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása