Hurcibaba

 

Hurcibaba Klub:

 

klubélet, közös programok,
kötődő nevelés, hordozás,
mosható pelenkák, szoptatás,
meg bármi, ami ebbe belefér :)

 

Írj nekünk bátran,
ha kérdésed van:

hurcibaba@gmail.com 

 

Csatlakozz facebook -on is!

 

Figyelmetekbe ajánljuk

Friss kommentek

  • Skrisztina: Kedves Juli! Egy 10-11 kg-os kislánynak melyik csomagot ajánlod? Érdekelne, hogy Pestre rendelhet... (2013.05.12. 22:31) 21. Mosható pelenka kölcsönzés
  • pakeper: @kingus1982: akkor gyorsan gyertek, mert azé aki az első :) (2012.01.02. 15:44) Januári foglalások
  • antalzs: Sziasztok! Szeretném lefoglalni januárra a Gremese MT-t. Jól gondolom ugye, hogy 6 hónapos, 8 és f... (2011.12.10. 17:44) MT - Gremese
  • E.Vica: Köszi, nem tudtam a becenevét :) (2011.12.08. 18:01) Decemberi klub képekben
  • pakeper: @nagyreni: Szia! Grmesét akkor a nevedre foglalom! (2011.11.30. 22:21) Decemberi foglalások

Korábbi bejegyzések

Minden jog fenntartva

Az oldal tartalmát, képeinket felhasználni csak a Hurcibaba Klub írásos engedélyével lehet.

SSC - Babbinka

2010.02.17. 22:14 - Talicska*

  •  Nagyon vágytam egy olyan hordozóra, amelyik egyéni, kényelmes, egyszerű, könnyen felvehető és apának is tetszik. Na meg az ára is megfelelő. Így cseréltem le meglévő SSC-met egy Babbinkára. Magyar anyuka készíti, a megrendelő óhajait is figyelembe véve. Minőségi anyagból, saját maga kútfőjéből megalkotott figurával. Nekem figura nélkül jobban tetszett volna. Azóta már készített ilyet is. 

    A terhet a váll és derék között oszlatja el. A derékpántja nagyon puha. Ez először furcsa volt, de mivel a súlyt nem a derékpánt tartja, hanem a babapopsi alatt futó két pántocska, nem fontos, hogy maga a derékpánt merevebb legyen. A kapucniját nem tudtam használat közben kiszabadítani. A mellkaspántokat jó alaposan összehúztam, hogy ne csússzon le a vállamról. Használat közben a vállpántok beállítását nem tudtam állítani, ezért előre állítottam méretre. A hordozás vele kényelmes volt és úgy éreztem magasabbra tudom tenni vele a gyerkőcöt, mint az előző SSC-vel. Szimpatikus volt benne, hogy kevés csatja van.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  A csatos hordozók között szerintem a babbinka egy különleges példány. Valahogy átmenetet képez az MT-k és a csatosok között. Az MT-nek azt a jó tulajdonságát, hogy rásimulva a gyerkőcre megtámasztja az egész hátát egyesíti a csatosok praktikusságával, mivel a túra hátizsákoktól megszokott kényelmes nagy csattal záródik derékon és ezután már csak a két vállra kell felvenni a pántokat. 

    Bátran állíthatom, nagyon egyszerű a használata. A gyermek lábainál és a mama hátánál is kényelmesen párnázott a hordozó, így hosszú kirándulások is bátran vállalhatók vele. Ha közben álommanó jönne, ott a "csuklya", amivel az elalvó gyerkőc fejét meg lehet támasztani, ha esetleg lelógatná oldalra vagy hátra, ami egyébként elég rémisztő látvány tud lenni. Na és a színei is szépek! Ezek az érvek győztek meg engem véglegesen, aki a kendők nagy szerelmese vagyok, hogy egy ilyen csatos hordozó nekünk is kell.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



  •  A Babbinkát azért hoztam haza kipróbálni, mert van egy saját csatos hordozónk, de a Babbinka a klubban kipróbálva kényelmesebbnek tűnt, szerettem volna, ha kiderülnek a különbségek. Nos, nem mondhatom, hogy kényelmesebb, maradjunk abban, hogy más. A derékpántja nagyon jól, szélesen felfekszik a derekamra, jólesően tart. Ennek ellenére hosszú távon mégis úgy éreztem, hogy inkább vállra terhel a Babbinka. 
    A derékrésznél számomra fontos, hogy a Babbinka csatja nem nyomja elől a csípőcsontomat, mert a párnázás a csat alá nyúlik.
    A gyerkő combjánál a Babbinka kiképzése nagyon tetszik. Kisfiam hosszú lábú, a saját csatosunk body része már régóta nem ér a térdhajlatáig, ezért kissé lóg benne a lába. A Babbinka megoldása viszont még mindig biztosítja számára a békatartást. Ez nem azt jelenti, hogy kisebb gyereknek túl széles lenne a body... nem, mert lehetőség van beljebb, az ott lévő pánton belülre tenni a lábát... ezt nem tudom másképp leírni, ezt látni kell! A Babbinka body része alacsonyabb, mint a saját csatosunké, de ha ez valakinek nem tetszik, a gyártó egyéni méretezésre is kapható (ha jól tudom ez a pántok hosszúságára is érvényes.)

    A saját csatosunkhoz hasonlóan, lehetőség van a vállpántok összefogására, így izgő-mozgó gyerek, vagy kevésbbé széles vállú hordozó személy estében sem csúsznak le a vállról. A Babbinka esetében nagyon praktikus, hogy ez az összefogó heveder nem fix elhelyezkedésű, hanem a pántokon csúsztatható, így helyzetét a hordozó személy saját testalkatához, vastagabb-vékonyabb öltözékéhez igazíthatja.
     
    A Babbinka kapucnija megkötős, ennek előnye a saját csatosunk tépőzárjával szemben, hogy hangtalan, így ha a gyermek éberebben alszik, akkor sem ébred fel a kapucnival való machinálás során.  

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 

  •  Nekem nagyon tetszett. Már külsőre is az én színvilágom. Kicsit félve vettem fel, mert pont meghúztam a hátam, és féltem, hogy nem fogom bírni, mert ha nem volt velem a gyerkőc akkor is fájt. De valahogy nagyon jól megtartotta, és szinte nem is éreztem a fájdalmat mikor rajtam volt. hazafele elaludt a gyerkőc, és bizony ha nincs segítségem, soha nem gombolom ki a kapucnit. De nagyon jót aludt benne hazáig. 

    Az is tetszett, hogy a felső csatot lehet állítani, hogy milyen magasan van, nem egy fix ponton van rögzítve. Engem nagyon zavarnak általában ezek a csatok, de a Babbinkán sikerült olyan pozícióba állítani, hogy észre se vegyem a jelenlétét.

    Apája is teljesen el volt ragadtatva, mert nagyon szépnek találta. Felpróbálta, és rögtön közölte, hogy még semmi nem bizonyult ilyen kényelmesnek. Elmentek vásárba, és mikor hazajöttek,  de addigra már nagyon húzta a vállát. Gondoltunk valamit biztos nem jól csináltunk. Amikor levette, a gyerkőc nekiállt sírni, mint kiderült, azért, mert a combjánál nagyon bevágott a gumis rész.

    Azért kipróbálnám több ruhás időszakban is, ha lehet, mert nekem nagyon jó volt, és Zs is nagyon jókat aludt benne, tehát biztos kényelmes volt, csak a combján nem volt semmi ruha, és így a gumis rész, ami ott van, bevágott neki, ami, ha van rajta egy hosszabb nadrág, nem biztos, hogy probléma.


  •  Csak kis időre volt szerencsém kipróbálni, de nekem nagyon tetszik.
    A 7,5 kg-os Barnussal sokkal kényelmesebb volt a MT után (ami szintén nem kényelmetlen számomra) Tehát mintha egy üres hátizsák lett volna rajtam az után, olyan érzés volt! Kép így sajnos nincs róla. De a vélemény:  Nekem nagyon bejön. 

A bejegyzés trackback címe:

https://hurcibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr911767644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása